Obstoječi poslovni prostori podjetja so obsegali dve pisarni in sejno sobo. Kljub veliki kvadraturi je prostor kar pokal po šivih, temne preproge in pomanjkanje urejenih shranjevalnih površin pa so ga optično še skrčili. Da bi pisarne odsevale vrednote podjetja, se je to odločilo za radikalno prenovo.
»Izhodišče investitorja je bilo ustvariti sodoben poslovni prostor, ki bo omogočil čim več delovnih mest, a bo kljub temu ostal zračen. Prostor, ki bo spodbujal kreativno delovno okolje in neformalno povezovanje med zaposlenimi,« projekt na kratko orišejo v biroju od-do arhitektura, v katerem so prevzeli nalogo prenove. Najprej so se odločili porušiti vse predelne stene med tremi prostori, nato pa so prostor spet razdelili – tokrat v bolj funkcionalne in zračne enote.
Sejno sobo so umestili v sredino, ob njo pa postavili dve krili skupinskih delovnih postaj. Ukrivljena steklena opna sejne sobe v prostor vnaša dinamiko (hkrati pa omogoča nemotene prehode med levim in desnim krilom pisarn), medtem ko visoka, po meri izdelana korita za rože ob straneh sejni sobi omogočajo zasebnost, a vseeno ohranjajo želeno (poslovno) transparentnost. Odločitev za steklen ovoj je tudi povsem praktična: tako vsi kotički pisarne ohranjajo maksimalno osvetljenost skozi dan.
Ob sejni sobi je urejena tudi manjša čajna kuhinja. V prostoru, v katerem prevladujejo siva, bela in rdeča (slednja se navezuje na celostno grafično podobo podjetja), je ta leseni element tisti, ki v prostor vnese toplino in ponudi domačen kotiček za srečevanje in druženje.
Ob obeh slepih stranicah prostora so arhitekti uredili dva niza vgradnih omar z rdečimi ročaji, ki sta namenjena hrambi dokumentov. Kot poudarek v ritmu omar pa so izvedene oblazinjene niše, namenjene neformalnim druženjem in pogovoru med sodelavci.
Delovne postaje so arhitekti postavili pravokotno na vir svetlobe za optimalno osvetlitev ter jih združili v sklope – tako se je bolje izkoristil prostor, hkrati pa se sodelavci med seboj lažje povezujejo in hitreje preverjajo svoje ideje oziroma pridobivajo informacije. »Prostori dela so zasnovani z mislijo na uporabnika in njegovo počutje. Hkrati komunicirajo kulturo podjetja, spodbujajo sodelovanje med zaposlenimi, odprt tloris pa dokazano povečuje produktivnost posameznikov in celotne ekipe,« še sklenejo arhitekti.
Interier: od-do arhitektura (Matic Škarabot, Aleš Žmavc, Laura Klenovšek)
Fotografije: Ana Skobe