Če ste kupili starejšo nepremičnino, ki jo je treba renovirati, ali če gradite čisto novo hišo svojih sanj – v vsakem primeru boste zanjo potrebovali vrata. Vhodna, notranja, garažna, kletna, morda tudi dvoriščna. Ko pomislite, na koliko naslovov se boste morali obrniti, da si boste vsa ta vrata priskrbeli, je slaba volja tu. A brez potrebe! Vsa vrata za dom lahko dobite tudi na enem mestu, s strokovnim svetovanjem, montažo in servisom vred.
Razmislite o svojih potrebah
Človek vrat ne kupuje vsak dan, zato naj to ne bo opravek, kot je vsakodnevni obisk pekarne, ampak najprej dobro premislite, kakšne so vaše zahteve in želje v smislu estetike. »S prvimi informacijami se lahko seznanite s klicem v podjetje ali oddate povpraševanje preko spleta. Seveda smo za informacije dosegljivi tudi na družabnih omrežjih ter preko spletnega asistenta. Naprej je treba opredeliti za kakšen tip vrat gre, kakšne imamo približne dimenzije, zahtevane karakteristike, barva, želje in podobno,« svetujejo v podjetju Hörmann, ki je vodilni proizvajalec vrat in pogonov v Evropi.
Glede na tip vrat, ki jih potrebujete, so njihovi strokovnjaki pripravili nekaj osnovnih vprašanj, o katerih razmislite najprej pri sebi in po potrebi povprašajte še prodajalca:
- Garažna vrata: Kakšen način izvedbe-odpiranja bo primeren? Kakšne karakteristike potrebujem? Kakšen dizajn mi je všeč? Katero pametno inštalacijo mi lahko ponudite? ( prstni odtis, telefon, kodno tipkalo,..)
- Vhodna vrata: Kateri material vrat bom izbral? Kakšen dizajn mi lahko ponudite? Ali bodo vratno krilo zastekljeno ali polno? Potrebujem ob svetlobe? Katero pametno inštalacijo mi lahko ponudite? ( prstni odtis, telefon, kodno tipkalo,..)
- Notranja vrata: Kakšen tipe vrat mi lahko ponudite-poravnano vratno krilo ali pripira? Kakšna polnila lahko izberem? Kašen dizajn mi lahko ponudite? Kakšne so dodatki, kot so kljuke in tečaji?
Kakovost je pomembnejša od cene
Podjetje Hörmann je sicer na tržišču najbolj znano po garažnih vratih, vendar lahko pri njih dobimo vrhunska vrata za vse namene in potrebe – tudi vhodna, notranja, industrijska, dvoriščna, kletna … seveda skupaj z garancijo, da nas ne bodo razočarala.
»Večina strank se zaveda, da je kakovost izdelka pomembnejša od same cene. Še bolj kot izdelek, je pomembna celovita storitev, ki jo ponujamo (svetovanje, meritev, ponudba, podajanje najbolj optimalnih rešitev, montaža in 24/7 vzdrževanje). S tem si tudi pridobimo zaupanje stranke in posledično nakup vrat pri nas. Pri tem pa se je potrebno zavedati, da se stranka ob dobri storitvi vedno vrne nazaj,« povedo mojstri za vrata in nam zaupajo tudi to, kakšen okus imamo Slovenci, ko kupujemo vrata.
»Slovenci imamo različne okuse pri nakupu vrat, vsekakor pa naš asortiman izdelkov zadovolji vsem potrebam, zahtevam ter željam naših kupcev. Strmimo k enotnemu izgledu ponujenih izdelkov. Imamo pa Slovenci zelo radi svoje hiše, zato imamo res srečo, da lahko svetujemo na takšnem trgu, kjer hiša, skupaj z garažo, lepim vhodom, urejeno notranjostjo in dvoriščem, nekaj pomeni. Slovenci zato tudi ne zaostajamo za trendi, ki se pišejo v arhitekturi. Gradimo pasivne hiše, kar pomeni, da za ta namen kupujemo tudi vrata. Prav tako nam je pomembno udobje, kar pomeni, da se odločamo za naprave, ki nam bodo olajšale bivanje v domu. Tudi vrata se danes lahko odpirajo in zapirajo praktično iz naslonjača oziroma mobitela.«
Novost: vrtne lope in vrtni skladiščni sistemi
Kako pa v podjetju gledajo na prihodnost? Kakšna bodo vrata čez 5, 10 let? Kot pravijo, je njihovo glavno vodilo to, da poskušajo biti vodilni na vseh področjih ki jih pokrivajo, predvsem izdelujejo vrata z mislijo na varnost uporabnikov ter hkrati stalno razmišljajo o novih izdelkih.
»S 1. aprilom Hörmann lansira čisto nov produkt – vrtne lope in vrtne skladiščne sisteme, ki prepričajo s kakovostjo in visoko stopnjo varnosti. Vse vrtne lope za orodje in stojala za drva so izdelana iz prašno lakirane, vroče pocinkane jeklene pločevine. Brez ostrih robov in z visokokakovostnimi vrati, ključavnicami in tečaji. Na novostih in novih produktih delamo ves čas. Med spremljanjem trga ugotavljamo, da gre vse v smer individualizacije in tudi Hörmann že ponuja in bo ponujal še več odgovorov v to smer.«
Več: www.hormann.si
Sponzorirana vsebina