Starši se pri opremljanju otroške sobice pogosto znajdemo pred zahtevnim izzivom. V času, ko lahko zaradi široke ponudbe domišljiji pustimo prosto pot, je težko presoditi, kako bodo posamični elementi v resnici vplivali na otroka. Nežna barvna paleta, umirjeni toni in grafično izčiščene podobe junakov, so zaščitni znak znamke Little Otja, ki zaradi svoje simpatičnosti pogosto najde mesto v sobicah najmlajših.
Za znamko Little Otja stoji oblikovalski studio Pikto, pod podobo zajčka Otje pa se podpisujeta umetnostna zgodovinarka Nadja Ocepek in oblikovalec vizualnih komunikacij Jernej Sitar. Nadja je pred tem delovala na področju kulture, Jernej pa je avtor mnogih nagrajenih celostnih grafičnih podob blagovnih znamk. Z Otjo in ostalimi junaki iz Borovega gozda sta združila svoje znanje in nastala je čudovita znamka, ki navdušuje s simpatičnimi podobami. Ekipa znamke pridno raste, sčasoma so se jima tako pridružili novi sodelavci, od katerih vsak prispeva k temu, da živali iz Borovega gozda najdejo pot do najmlajšega občinstva, pa tudi do vseh tistih, ki jim je blizu sodoben in živahen bivanjski slog.
Živalice s človeškimi lastnostmi
Vsak lik odlikujejo zanimive karakterne lastnosti, pa tudi nadvse zanimivi poklici. Pri tem se ustvarjalca zanašata na bujno domišljijo, ki je zgodbi dala krila tudi v samem začetku. »Ideja je bila prisotna dolgo, a prej nekako nikoli ni bilo prave priložnosti za njeno realizacijo. Tisti prvi navdih za samo zgodbo vsekakor prihaja iz Nadjinega otroštva. S svojim očetom, ki je velik ljubitelj naravoslovja, je veliko časa preživela v naravi. Skoraj zagotovo je to vplivalo na to, da je Otja po poklicu botanik, ki skupaj s svojimi prijatelji, živalicami s človeškimi lastnostmi, živi v Borovem gozdu. Zajček Otja je sicer Nadji tudi nekoliko podoben, vendar ni avtobiografski lik. Hecno je tudi, da oba z Otjo obožujeta črte. Črtaste majice, črtaste tapete, črtasto posteljnino,« pojasnjuje Jernej in doda, da si tudi danes zgodbe izmišljujejo sproti, pri tem pa se tudi odlično zabavajo. Ustvarjalni proces v celoti poteka v studiu, kjer majhna ekipa stakne glave in kuje nove ideje. Za začetek nastanejo skice, ki jih sproti dodelajo. Seveda pa se proces od izdelka do izdelka razlikuje, zato je izjemno časovno raznolik in velikokrat nič kaj enostaven.
Izdelki za najmlajše, ki jih obožujejo tudi odrasli
Vsaka uspešna zgodba je pisana z vzponi in padci, Little Otja pa pri tem ni nobena izjema. Razvoj znamke je pot nenehnega učenja, ki se praktično nikoli ne konča. Znamka je dandanes najbolj prepoznavna po dekoraciji in papirnatih izdelkih, snovalci pa si želijo, da bi prerasla še v mnogo več. Tako želijo zaplavati tudi na druga področja ustvarjanja, za kaj takega pa je po njihovih besedah potrebnih veliko sredstev in tehničnega znanja, ki jih pridoma nabirajo, tako se asortiman vztrajno širi.
Med raznolikim asortimanom znamke Little Otja dandanes najdete dekorativne stenske izdelke, okvirje, odejice, blazine, pisalne potrebščine pa tudi oblačila. »Med najbolj priljubljenimi so še vedno plakati z motivi gozdnih junakov, verjetno zato, ker smo s tem začeli in nas po njih ljudje najbolj poznajo. Imamo pa danes tudi druge izdelke za opremo otroških sobic in doma: pletene odejice, ninice, blazine, tetra odejice. Počasi širimo tudi darilni program,« pove Nadja in pojasni, da čeprav so Otja in njegovi živalski prijatelji namenjeni predvsem za družbo najmlajšim, po njih posegajo tudi starejši. Gre predvsem za ljubitelje ličnih izdelkov, ki z estetskimi produkti popestrijo svoj dom, polepšajo dan sebi ali drugim.
Estetika pospremljena z visoko vsebinsko vrednostjo
Z izdelki želijo dosegati najvišje, okolju prijazne, standarde, obenem pa skrbijo tudi za vrednote, ki jih skozi svoje produkte prenašajo na uporabnika. »Zajček Otja ima prijatelje, s katerimi živi v Borovem gozdu, v vzporednem domišljijskem svetu, ki je nadvse podoben našemu svetu, le da je življenje v njem drugačno kot naše. V Borovem gozdu ne poznajo sovraštva, neenakosti, nasilja, onesnaževanja in raznih drugih stvari, ki bi jih bilo v našem svetu nujno izboljšati ali celo popraviti. Ker nam ni vseeno za prostor, v katerem živimo, zajec Otja veliko razmišlja o svetu in ljudeh ter nagovarja vse, ki mu želijo prisluhniti in našpičijo svoja ušesa,« zaključijo ustvarjalci.
Fotografije: Arminka Roth {Petit Sourire}, Lili Halo Decoration, Tadej Čauševič, Nadja Ocepek. Fotografije tapete so nastale v sodelovanju z Lili Halo Decoration in Canon Slovenija.