Umirjene barve in naravni materiali sta le dva izmed dejavnikov, zaradi katerih se je slovenska blagovna znamka za najmlajše Ooh noo, proslavila širom po svetu. Pod taktirko oblikovalcev studia Wilsonic Design, ki ga vodi oblikovalska gurujka Nina Mihovec, nastajajo čudoviti dodatki za otroško sobico in igrače, ki jih je oblikovalka ustvarila iz težnje po oblikovalski kvaliteti in estetiki.

Njena strast po oblikovanju izdelkov za najmlajše se je rodila s starševstvom, saj je kot mamica želela otroka vzgajati v duhu kakovostnega oblikovanja. Ni si predstavljala hiše polne plastičnih igrač s kratkim rokom trajanja, temveč je želela otrokom ponuditi igrače, ki bi bogatile njihovo domišljijo in ne bi zmotile niti njenega izoblikovanega oblikovalskega duha. Na trgu je le s težavo našla lepo in minimalistično oblikovane izdelke za otroke, narejene iz naravnih materialov, zato se ji je zdela priložnost kot nalašč, da s pridobljenim znanjem in izkušnjami ponudi staršem nekaj več. Tako se je rodila znamka Ooh noo, ki jo odlikujejo umirjene barve in vzorci v kombinaciji s kakovostnimi naravnimi materiali. »Glavno vodilo je minimalizem v oblikovanju in naravni materiali. Želeli smo oblikovati izdelke za otroke, ki bodo všeč tako mamicam kot otrokom,« pojasni Nina.

Izdelki Ooh noo so narejeni ročno in v Sloveniji. Pri snovanju vzorcev za posteljnine sodelujejo s številnimi ilustratorji in umetniki, zato še zdaleč ne gre le za znamko, temveč kar skupnost ustvarjalcev, ki z ljubeznijo do ustvarjanja oblikujejo izdelke za najmlajše. Oblikovalci so vpleteni v celoten proces, od začetne ideje do načrtov, le samo izdelavo prepuščajo izkušenim partnerjem, ki so pravi strokovnjaki na svojih področjih. »Pri izdelavi igrač prisegamo na les, keramiko in kovino, pri tekstilu pa na lan, bombaž in kašmir,« pojasni vodja oblikovalskega studia, ki je za edinstven pristop k oblikovanju igrač prejelo tudi oblikovalsko nagrado Red Dot. Leta 2012 za oblikovanje gugalnega konjička in tri leta kasneje za igračo »Gospod krokodil na palici«. A niso nagrade najboljši pokazatelj, da korakajo v pravo smer. »Najboljši dokaz so kupci, vplivneži, blogerji in otroci, ki se radi vračajo k nam,« prizna Nina.

Med njihovo ponudbo najdete posteljnine, okrasne blazine, minimalistične kocke, robote iz lepenke, vozičke za punčke iz cunj ter lesene igrače. »Pri izbiri igrač je varnost vedno na prvem mestu. Pri izbiri materialov sama spet prisegam na les. Dokler je to možno, seveda. Ko otroci rastejo in so pod vplivi okolja, na določeni točki ni več možno vzdrževati minimalizma, kot bi ga človek želel,« pojasni v smehu in nadaljuje: » Govorim iz lastnih izkušenj. Mogoče imajo drugi drugačne. Opažam pa na internetu, da v tujini, sploh v Skandinaviji, starši kar dolgo uspevajo vzdrževat ‘čist’ življenjski slog. Čist mislim brez plastike, v naravi, odmaknjeni iz mest. Ko gredo otroci v vrtce in šole, je to veliko težje. Iz vseh strani so bombardirani z oglasi, vplivi okolja …«

Ooh noo izdelki niso priljubljeni le v Sloveniji, na voljo so v spletni trgovini, od koder romajo tudi v druge evropske države, v Ameriko, pa tudi Azijo in Avstralijo. Na stari celini so priljubljeni prav med Skandinavci, velikimi pristaši minimalizma in dobrega oblikovanja. »Naše izdelke se trudimo oblikovati po principih dobrega oblikovanja, s pristnimi materiali in z upoštevanjem uporabnika. Izdelali smo nek svoj stil, ki je očitno všeč določenim uporabnikom. Mislim, da je k priljubljenosti pomembno prispevalo tudi dejstvo, da so naše igrače, ne samo oblikovane po principih dobrega designa, ampak je tudi ta poseben stil, oblikovni jezik, ki ga imajo uporabnice rade in je postal priljubljen,« pove oblikovalka in zaključi: »Kako naj rečem, stajliš so. Dobro izgledajo v domovanju in v sobicah. Mislim, da mamice, ki jim lep interier veliko pomeni,  danes končno lahko dobijo izdelke za otroke, ki ne ‘pokvarijo’ popolnoma izgleda doma, ampak ga celo nadgradijo.«   

Več: www.ooh-noo.com