J&j's Interier Design je znamka, za katero stojita sestri Jerneja in Jasna Štampfer, z željo po ustvarjanju lesenih kosov pohištva, ki nosijo zgodbo. Veliki ljubiteljici opremljanja doma in dobrega interjerja sta za začetek predstavili prvi oblikovno dovršeni kos pohištva, ki je kot nalašč za vse, ki cenijo večnamenskost, saj se lahko spremeni tudi v mizico ali podstavek za cvetlice.
Jerneja in Jasna sta sestri, ki ne skrivata, da sta karakterno povsem različni. To pa po drugi strani pomeni, da druga drugo tudi dopolnjujeta, zaradi česar tvorita odličen duet, odločen, da doseže zastavljene cilje.
»Vedno sva si želeli ustvariti nekaj najinega – izdelke, ki bodo nosili najin podpis. Ko sva iskali skupen interes, sva enoglasno izglasovali pohištvo in interjer. Odkar pomnim, spremljava ameriške oblikovalce interjerja, ki podrtije spreminjajo v sanjske domove. Nekaj podobnega sva si želeli početi tudi sami in zdaj se počasi podajava na to pot, da sanje postanejo resničnost,« pove Jasna in nadaljuje: »Oblikovanje prostora in kosov pohištva sta medsebojno povezana, zato sva v najini blagovni znamki J&j’s poskušali združiti oboje. Meniva, da je občutek za ustvarjanje harmonije oblik in razvrščanje kosov pohištva v prostoru tako, da deluje vse skupaj povezano in enotno, najin talent. Ta talent še vedno izpolnjujem na študijski smeri Inženirsko oblikovanje izdelkov, znanje pa sem pridobivala tudi v Italiji na fakulteti za arhitekturo in dizajn.« Za oblikovanje sta si izbrali les, saj cenita njegovo trajnost in razširjenost v naših gozdovih.
Les je v navdih številnim oblikovalcem pohištvenih kosov na slovenskem trgu, ki je z J&j’s Interier Design postal le še bolj bogat. »Menim, da je v Sloveniji precej dobrih podjetij in oblikovalcev, ki delujejo na področju pohištva. Pohištvo je tako širok spekter izdelkov, da lahko na tem področju vsak najde pot, ki bo samo njegova in iz tega stališča unikatna. To da nas je več, ki se ukvarjamo s tem, štejem za nekaj dobrega. Vedno je dobro, da imaš na svojem področju konkurenco, saj se lahko zato razviješ še bolj in postaneš še boljši. Konkurenca so kot dirkalni avti, ki drvijo proti istemu cilju. Če so avti ob tebi hitri, postaneš hitrejši tudi sam,« zatrjujeta dekleti.
Znamka se je na slovenskem trgu predstavila šele pred kratkim. Za začetek sta dekleti oblikovali stol DAMA, katerega primarna funkcija je sedenje, lahko pa se preobrazi tudi v mizico, narobe obrnjen pa dobi funkcijo okrasnega elementa – podstavka za cvetlice.
»Najina blagovna znamka je sedaj v začetku razvoja. Kos pohištva, ki ga predstavljava, sem sama oblikovala, ker pa nobena od naju ni vešča v izdelovanju iz lesa, sva se za pomoč obrnili k različnim domačim mojstrom,« pojasnjuje Jerneja. Tekom procesa sta spoznali, da je izjemno zahtevno najti mojstre, vešče določenega dela in pripravljene na nove izzive. Velikokrat sta namreč ugotovili, da so številni mojstri vešči le posamičnega znanja, zato sta za izdelavo produkta morali poiskati kar tri različne mojstre: »V bodoče je najina želja, da se bi lahko povezali s kom, ki ima potrebna znanja in bi lahko najine izdelke naredil v celoti do končnega produkta na enem mestu.«
Večnamenski stol DAMA je navdihnila moč žensk. Kot inspiracija je služila pesem Camille Rainville, ki je postala viralna lani, ko jo je deklarirala igralka Cynthia Nixon. »Stol je oblikovan na inspiracijo žensk, dam in vzorcev družbe, proti katerim se borimo vsi – ne samo ženske, ampak tudi moški,« pojasni Jerneja in razloži: »Pesem nosi naslov ”Be a Lady They Say”. V njej se z nazornimi podobami odpirajo različni pomeni besede ”biti dama”. Glavno sporočilo videa je, da se ženske nenehno kritiziramo in si same, k temu pa prispeva tudi družba, postavljamo zahteve, ki so čisto nasprotje in iz tega stališča nemogoče za uresničitev.«
Oblika stola je zasnovana kot silhueta dame. Čeprav si damo vsak izmed nas predstavlja po svoje, sta si dekleti zamislili žensko s širokim klobukom, rokavicami do komolca in oprijeto dolgo obleko. Svojo idejo sta spretno prenesli v skico in kasneje v končni izdelek, ki nosi pomembno sporočilo: »Ljudje smo po najinem mnenju v osnovi nagnjeni k temu, da želimo vsemu dati nekakšno etiketo in opis, kako bi se mogli s to etiketo obnašati – kakšni bi naj bili moški in kakšne ženske, kakšni bi naj bili starostniki in kakšni otroci … in še ogromno podskupin znotraj teh glavnih okvirjev. Zakaj ne bi bili preprosto to, kar smo, brez da bi se morali označevati s kakršnokoli besedo?«
Stol DAMA je šele začetek. »Najina vizija znamke je, da ostajava zvesti najini državi, ki naju je izobrazila in ki ima toliko bogastva – tako v znanju ljudeh, kot tudi v naravnih dobrinah. V največji meri bova poskušali v najine dizajne vključevati materiale, ki so nam na dosegu roke – predvsem les. Vsak kos bo pripovedoval o zgodbah, ki naju bodo inspirirale. Ker pa je trajnost in skrb za naš planet na najinem prvem mestu, bova ostali pri malo številčni proizvodnji s kakovostmi materiali in izdelavo. Dizajn bo večen, saj pri oblikovanju ne slediva slepo trendom, ampak v oblike prenašava linije iz podob najinih zgodb,« poudarja ustvarjalka in zaključi: »Stoli bodo vedno ostali najina strast, podati pa se želiva tudi na področje ostalih kosov, kot so mize, omare … Odprta pa ostaja tudi želja po izdelavi otroške zibelke. Pri izdelkih se ne želiva omejiti. Zgodba, ki naju pritegne, pogojuje tudi vrsto pohištva, ki ga bova oblikovali.«