Mlada družina si je uredila dom v stavbi iz leta 1881, v kateri je bila včasih tekstilna tovarna, dokler je s Pritzkerjem nagrajeni arhitekt Shigeru Ban leta 2019 ni preuredil v stanovanjski kompleks. To je bil prvi družinski nepremičninski podvig v New Yorku, stanovanje v sloviti Tribeci pa je po zaslugi slovitega oblikovalca Timothyja Godbolda postalo prava zen oaza v središču velikega jabolka.
Lastnika, ki sicer prihajata iz sveta financ, sta velika ljubitelja dobrega oblikovanja. A ker jima je bilo jasno, da bosta za resnično vrhunski rezultat potrebovala pomoč bolj izkušenih in podkovanih, sta interjer zaupala Timothyju Godboldu.
Slednji je delal pod okriljem Ralpha Laurena, dokler 2016 ni stopil na samostojno oblikovalsko pot. Oblikovalska vizija slednjega temelji na dobrem pretoku prostora, kar bi lahko bilo v primeru visokih stropov, s kakršnimi je imel tokrat opravka, in nosilnih stebrov velik izziv.
Nosilne stebre je z nekaj spretnosti vkomponiral v samo filozofijo interjer oblikovanja. Recimo v jedilnici miza zaobjema enega izmed teh nosilnih stebrov. Stanovanje v nevtralnih odtenkih poživijo reliefne obdelave sten, vključno s ploščami. Pri oblikovanju so namreč Godbolda navdihovali tudi motivi znanstvenofantastičnih filmov, saj je, kot pravi sam, želel narediti dom izčiščen, a tudi igriv. Omet je navdihnil detajl stene, ki ga je opazil v Cloud Cityju v filmu Empire Strikes Back, medtem ko garderoba spominja na podobe iz Supermena iz leta 1978.
Nevtralna paleta barv bi lahko pri manj spretnih oblikovalcih delovala monotono, dolgočasno, kar bi bilo daleč od zastavljenih ciljev po zabave polnem domu. Tlorisna postavitev in umestitev pohištva tako omogočata prostor za udobno družinsko življenje, z obsegom pohištva in umetniškimi deli pa je oblikovalec prostoru vdahnil nekaj dramatičnosti.
Dnevna soba v veličastnih proporcih z dvojno višino se kopa v naravni svetlobi, Godbold pa jo je opremil z zanimivimi sedežnimi elementi in naravnim kamnom. Pri sami filozofiji se je naslonil na zasnovo iz leta 1930, ki so jo ustvarili Hans in Wassili Luckhardt ter Alfons Anker v skladu z industrijskim slogom stavbe.
Minimalistična kuhinja se z dnevnim prostorom povezuje s kuhinjskim otokom, kjer je oblikovalec uredil zajtrkovalnico. Za kuhinjo je skrita pisarna z barom, ki je bil na seznamu želja naročnika. Moški duh prostora vzpostavljajo stene, prekrite z geometričnimi mavčnimi reliefnimi ploščami, ki ustvarjajo sence in strukturo. Pohištvo je v tem prostoru temnejše kot drugod po stanovanju.
Številne kose pohištva in okrasne elemente v domovanju mlade družine je oblikovalec izdelal po meri. Pri tem se je naslonil na italijanske oblikovalce iz sredine stoletja, kot je Joe Colombo, čigar oblike odmevajo v jedilnih stolih, zofah ter manjših predmetih razsvetljave in dekorja.
Tudi preproge so izdelane po meri. Splošna rdeča nit oblikovanja pa je bila po besedah Godbolda »združiti industrijski slog stavbe, art deco in bolj nadrealistične vidike kultne kinematografije noir iz 70-ih v glamurozen in zanimiv končni izdelek«.
Fotografije: David Mitchell