Identiteta podjetja Geberit – ki se je v zadnjih letih dosledno razvijala – je prejela mednarodno priznanje.

Design Zentrum Nordrhein Westfalen je pred skoraj 30 leti prvič podelil nagrado Red Dot Award za izjemno oblikovanje izdelkov. Danes je Red Dot Award eno najpomembnejših in najprestižnejših svetovnih tekmovanj v oblikovanju, na katero se vsako leto prijavi več kot 18.000 oblikovalcev, podjetij in organizacij iz več kot 70 držav. Nagrad ne prejmejo izključno izdelki, temveč tudi blagovne znamke in komunikacijski projekti.

V najnovejšem letopisu Red Dot Design je bila nagrada za strategijo identitete podjetja Geberit upravičena takole: “Geberit je leta 2015 prevzel finsko skupino Sanitec s številnimi različnimi znamkami keramike, ki so bile pretežno namenjene končnim kupcem. To je pomenilo prerazporeditev podjetja Geberit kot blagovno znamko B2B2C, saj je bilo zdaj treba nagovoriti tudi končne uporabnike. Obstoječa trditev o blagovni znamki “Know-How Installed” se jasno nanaša na Geberitovo strokovno znanje o produktih, ki so večinoma skriti za steno – položaj B2B je ostal nespremenjen. V segmentu B2C pa se je Geberit osredotočil na kombinacijo oblikovanja in funkcionalnosti in se s tem ločil od konkurence, ki se osredotoča predvsem na združitev kopalnice in wellness prostora. Nov moto za ciljni skupini notranjih oblikovalcev in končnih uporabnikov je “Design Meets Function”.

Močna identiteta v vseh pogledih

V podjetje Geberit je bilo v letih 2019 in 2020 vključenih več lokalnih znamk keramike. Koncepti blagovnih znamk in njihovi atributi so bili dodani v Geberitov DNK, na podlagi katerega je bila razvita tudi zvočna identiteta. Zdaj je v načrtu nadalje razviti novo identiteto B2B2C v letih 2020 in 2021 ter jo uporabiti v marketinških kampanjah, prodajnih salonih, zasnovah POS, dogodkih in sejmih ter tako zagotoviti enotno in močno identiteto vseh elementov.

www.geberit.si