Prihod novega družinskega člana je dogodek, ki se za vse večne čase vtisne v srca novopečenih staršev. Za dojenčka si želijo le najboljše, zato tudi pri izbiri izdelkov za sobico izberejo takšne, ki niso le nadvse lepi, temveč tudi izjemno uporabni. Znamka Lil Elphy ponuja oboje, ustanoviteljica Mojca Vuletič je namreč mamica, ki je prvo obrobo v obliki kitke izdelala prav za sinčka Žaka.
Življenje je polno naključij, kar se je na lastni koži lahko prepričala tudi Mojca, po poklicu sicer medicinska sestra. V času nosečnosti je namreč ob pomoči mame sedla za šiviljski stroj in izdelala prvo obrobo za posteljico novega družinskega člana.
»Vsak starš si za svojega otroka želi le najboljše. Meni osebno se je obroba v obliki kitke res dopadla, saj ima svoj namen poleg vsega pa doda sobici lep dekor. To je bila tudi prva obroba, ki sem jo naredila. Zahvala pa gre tudi moji mami, ki me je kot šivilja podučila, kako in kaj,« pojasni Mojca. Nad izdelkom je bila nadvse navdušena, zanimanje za čudovite kitke pa so pokazali tudi številni prijatelji. Tako se je odločila, da obrobe za posteljice ponudi širšemu krogu ljudi. Avgusta 2019 je luč sveta ugledala znamka Lil Elphy, ki se je sprva predstavila z obrobami v obliki kitk, sledile so odejice, obposteljne obrobe v obliki živalic, ninice …
Mojca si ob začetnem spogledovanju s podjetništvom ni mogla predstavljati, da bo družinsko podjetje, tako široko razprlo krila, poletelo ter osrečilo na stotine slovenskih mamic.
»Joj, niti v najbolj norih sanjah si tega nisem predstavljala. S partnerjem sva se v ta posel podala s precej nizkimi pričakovanji, češ da je za vsako stvar potreben čas. Ta posel nama je tako prirastel k srcu, tako ni besed, ki opišejo občutek sreče, ko prejmeš vesele odzive mamic, kaj šele slike teh malih sončkov,« z navdušenjem razlaga sogovornica.
V navdih ji je že od samega začetka sinček Žak, zato je pri oblikovanju izdelkov posebno pozorna na materiale, ki so primerni za nežno dojenčkovo kožo. Prav zato so obrobe v obliki kitk ročno izdelane iz bombaža.
»Sama zasnova se ni spreminjala, saj je za vsak izdelek potrebnega veliko časa in poskusov. V samo zasnovo je potrebno vložiti veliko časa, saj le tako lahko mamicam in otročkom ponudiš želeno kvaliteto,« je jasno sporočilo.
V prihodnjih letih bi Mojca nabor izdelkov rada še razširila, njena velika želja pa je tudi lastna trgovinica, kjer bi lahko svoje izdelke ponudila strankam. Poleg tega želi izdelke predstaviti tudi onkraj slovenskih meja. »To je trenutno največji cilj in verjamem, da ga bomo nekoč tudi dosegli,« zaključuje ustvarjalka, ki ji idej nikoli ne zmanjka.
Več: www.lilelphy.com