V sodobnem času se tehnologija razvija s svetlobno hitrostjo, s tem pa se spreminja tudi način, kako upravljamo in vzdržujemo svoje naprave. Pred kratkim se je gospod Knez, prebivalec slikovitega naselja, srečal s težavami pri upravljanju svoje nove toplotne črpalke. S toplotno črpalko je začel ogrevati svoj dom in pričakoval je, da bo lahko samostojno prilagajal njene nastavitve. Toda kmalu je ugotovil, da ni tako preprosto. Čeprav so mu ob nakupu obljubili, da bo lahko preprosto prilagajal delovanje naprave, se je srečal z nastavitvami, ki jih sam ni znal rešiti.

Gospod Knez se je odločil poiskati strokovno pomoč za optimalno prilagoditev svoje toplotne črpalke. Obrnil se je na servisno službo, da bi uredili nastavitve, a je bil presenečen, ko so mu sporočili, da bo strošek njihovega svetovanja znašal 100 EUR. Ponudili so mu tudi nadgradnjo toplotne črpalke s sistemom oddaljenega upravljanja, kar pa bi ga stalo okoli 500 EUR. Takšni nenadni stroški so se mu zdeli pretirani in res jih ni pričakoval, saj ga niso predhodno opozorili o dodatnih nadgradnjah, za katere bi pričakoval, da so že vključene v napravo kot osnovna funkcionalnost.

Le nekaj mesecev zatem je gospod Knez spet potreboval servis, ker mu je toplotna črpalka v najhladnejših dneh prenehala delovati. Uvoznik je potreboval teden dni, da se je dogovoril s pooblaščenim serviserjem, ki je pregledal toplotno črpalko in ugotovil, da bo treba zamenjati enega od ključnih elementov, ki pa ni bil na zalogi in ga je bilo treba naročiti iz tujine. Po dobrih treh tednih razočaranja, slabe volje in hladne hiše, ki jo je gospod Knez drago ogreval le z električnim grelom, je prišel serviser z rezervnim delom in spet vzpostavil delovanje. Razočaranje, obup, občutek napačne odločitve pri izvedbi investicije in strah pred morebitnim ponovnim servisom gospoda Kneza spremljajo vse od tega dogodka.

Foto: Pexels

S toplotno črpalko KRONOTERM servisnih stroškov zaradi prilagajanj nastavitev ne bo. Vse toplotne črpalke so razvite z vgrajenim modulom oddaljenega upravljanja toplotne črpalke in ogrevalnega sistema. Ta omogoča uporabnikom, da sami intuitivno odpravijo manjše tehnične težave in nastavitve na svoji toplotni črpalki. Če sami ne zmorejo, pa lahko uporabniki sodelujejo s strokovnjaki KRONOTERMA kar prek oddaljene pomoči. Ti mu pomagajo na daljavo težavo identificirati in jo tudi odpraviti. To pomeni, da uporabnik ne potrebuje fizičnega obiska serviserjev, kar mu lahko prihrani precejšnje stroške. Če gre za okvaro, ki je ni mogoče rešiti na daljavo, pa ima KRONOTERM kot proizvajalec vse rezervne dele na zalogi in ekipo usposobljenih strokovnih serviserjev, ki takoj rešijo težavo in vzpostavijo želeno udobje uporabniku.

DEJSTVA

  • Toplotna črpalka za zagotavljanje ogrevanja, hlajenja in tople sanitarne vode deluje 24 ur na dan, 7 dni v tednu in 365 dni v letu, vse skupaj od 15 do 20 let, zato se uporabnik slej ko prej sreča s situacijo, ko potrebuje pomoč glede nastavitev, delovanja ali motenj v sistemu. Hitra in strokovna pomoč z rezervnimi deli na zalogi je ključna za zadovoljstvo. Vse to pa lahko zagotovi le proizvajalec.
  • 87 % uporabnikov ni tehnično podkovanih o ogrevalni tehniki ali pa se s tem preprosto ne želi ukvarjati. Pomembno jim je, da imajo ves čas zagotovljeno želeno udobje, možnost preveriti delovanje sistema, predvsem pa, da jim strokovnjaki ponudijo pomoč na daljavo takoj, brez potrebnih obiskov in terminov.
  • Oddaljeno upravljanje ter oddaljena pomoč sta zelo koristna za aktivne in mobilne uporabnike, gibalno ovirane uporabnike in vse netehnično podkovane, ki želijo samo zagotovljeno udobje.
  • Marsikateri uporabnik, ki je kupil uvoženo toplotno črpalko, čaka na rešitev težave ali rezervnega dela tudi nekaj tednov, in to v najhladnejšem delu ogrevalne sezone. Podjetje KRONOTERM je slovenski proizvajalec, ki lahko edini zaradi lastne proizvodnje, razvoja in velike servisne ekipe zagotovi, da se težava hitro odpravi in vzpostavi nazaj želeno udobje.

Gospod Knez je na lastni koži izkusil, kako se lahko nove tehnologije uporabijo za reševanje vsakdanjih težav. Inovacije, kot sta oddaljeno upravljanje in pomoč, omogočajo uporabnikom, da se lažje spopadajo s težavami, hkrati pa prihranijo čas in denar ter ohranjajo dom udoben in prijeten. Poleg tega pa je ugotovil, da ga je odločitev za nakup uvožene toplotne črpalke, ki se je zdela privlačna zaradi svoje ugodne ponudbe in obetajočih obljub, v letih njenega delovanja privedla do razočaranja, tesnobe in strahu. Uvoznik s svojo servisno službo ga je večkrat pustil na cedilu, pri čemer je bil v najhladnejših dneh prepuščen samemu sebi. Pri tako pomembni naložbi je ključno, da se odločimo za preverjenega in zanesljivega ponudnika toplotnih črpalk, idealno pa je, če je ta tudi proizvajalec, saj to pomeni, da ima na zalogi rezervne dele in strokovno usposobljeno servisno ekipo.


Kakovostno in učinkovito toplotno črpalko brez skritih stroškov dobite pri podjetju KRONOTERM, ki je sredi oktobra prejelo tudi ugledno nagrado Štajerskega gospodarskega oskarja v kategoriji srednje velikih podjetij. Prejeto priznanje predstavlja izjemno visoko čast in potrditev, da so na pravi poti vlaganja v trajnostne rešitve, energetsko učinkovitost ter inovativnost, ki se odražajo v njihovih izdelkih in storitvah. Projekt Štajerski gospodarski oskar združuje Štajersko gospodarsko zbornico Maribor in Regionalno gospodarsko zbornico Celje, ki si prizadevata spodbujati inovativnost, visoko profesionalnost ter trajnostni razvoj v regiji.

Sponzorirana vsebina