Poznate razliko med izvijačem in francoskim ključem? Veste, kje je omara z varovalkami? Odlično. Vendar, ko potrebujete nujno popravilo vhodnih vrat, popravilo vodovoda ali ogrevalnega sistema, ko morate ukrepati hitro ali pa tvegate še večjo škodo, ni treba biti sam svoj mojster. Pomaga lahko asistenca za dom. Predstavljamo 5 najpogostejših vzrokov, zaradi katerih se zavarovanci obračajo na asistenčni center Zavarovalnice Triglav.
Se vam je že kdaj zgodilo, da se je vaš dom v trenutku spremenil v bojno polje, ko je počila vodovodna cev? Gotovo je potekalo nekako tako: medtem ko ste iskali ventil glavne vodovodne cevi in reševali pohištvo, so na vas glasno kričali spodnji sosedje, saj je voda drla tudi že v njihovo stanovanje. V takšnem trenutku ste se zaradi obsega škode težko odločili o vrstnem redu ukrepov: je bolj smiselno najprej poklicati vodovodarja? Pofotografirati nastalo škodo? Obtežiti parket? Kontaktirati zavarovalnico? Ko so vam teden dni kasneje končno zamenjali počeno cev, ste se – popolnoma izčrpani – lotili še barvanja sten in menjave tlaka ter popravila škode, ki jo je za seboj pustila poplava.
Kaj pa če bi za vse skupaj namesto vas poskrbel nekdo drug? Domska asistenca Zavarovalnice Triglav ponuja prav to. V primeru počene vodovodne cevi bo zavarovalnica k vam poslala izvajalca, ki bo zamenjal tesnila in cev, če pa ste zavarovani še za primer izliva vode, vam bo krila tudi nastalo škodo. Podobno vam bo obrtnik v primeru puščajočih ventilov na radiatorju odzračil ves sistem in ga po sanaciji napolnil z vodo; razbito steklo in poškodovana ključavnica bosta ustrezno zamenjana; kriti pa bodo tudi stroški še tako kompleksne intervencije v primeru zamašenih kanalizacijskih odtokov.
Poleg več kot 200 različnih izvajalcev, ki vam bodo na stroške zavarovalnice sanirali nastalo škodo, vam zavarovanje ponuja še:
- storitve varovanja doma, na primer varovanje doma zaradi vloma,
- prevoz in začasna namestitev, v primeru, da v stanovanju ne morete bivati, dokler ga ne obnovite,
- odpiranje vhodnih vrat zaradi okvare ključavnice ali nastalih poškodb zaradi vloma in
- posredovanje informacij o postopku reševanja posledic nujnega primera.
Ob katerih primerih zavarovalnica beleži največ klicev in kako je organizirana pomoč ob nujnih primerih, preberite na portalu Vse bo v redu.
Zavarovanje lahko sklenete pri požarnem zavarovanju z izlivom vode ali pri zavarovanju stanovanjskih premičnin. Vključeno pa je tudi v vse pakete zavarovanja DOM.
Asistenčni center je 24 ur na dan in vse dni v letu dosegljiv na brezplačni telefonski številki 080 2864. Enostavna prijava primera je mogoče tudi prek aplikacije Triglav Asistenca.